Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.
Bestellen
1. Wat is de levertijd?
Bestel je op een werkdag vóór 16:00 uur, dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden en in 98% van alle gevallen de volgende dag bij je bezorgd.
2. Wat zijn de verzendkosten?
Verzendkosten Nederland: € 2,95 (Gratis bij besteding vanaf € 25,-)
Verzendkosten België: € 5,50 (Gratis bij besteding vanaf € 39,-)
Verzendkosten Duitsland: € 5,50 (Gratis bij besteding vanaf € 39,-)
3. Ik wil mijn pakket op een ander adres laten bezorgen, is dat mogelijk?
Het is uiteraard mogelijk om jouw bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Je kunt je bestelling bijvoorbeeld op je werk laten afleveren of op het adres van iemand anders, voor wie de bestelling bestemd is.
Wil je het pakket op een ander adres laten bezorgen? Ga dan als volgt te werk:
- Vul het factuuradres in (je eigen adres).
- Vul bij afleveradres het adres in waar je het pakket wilt laten bezorgen.
4. Kan ik het pakket ook afhalen?
Ja, dit is mogelijk! Je kunt er voor kiezen om het pakket op te halen bij ons magazijn.
- je bespaart hiermee verzendkosten.
- gratis parkeren voor de deur.
- eenvoudig aan te geven tijdens het bestelproces.
Wanneer je hebt gekozen voor afhalen in de winkel ontvang je van ons een e-mail waarin staat vermeld vanaf welke dag en hoe laat je jouw bestelling op kunt komen halen. We streven er naar dat jouw bestelling binnen 1-3 werkdagen klaar ligt.
Het adres is:
Brinkhorst 5A + 5B
7207 BG Zutphen
5. Hoe weet ik zeker dat ik mijn bestelde producten ook ontvang?
Sokken-outlet.nl is een onderdeel van Webcompanies. Webcompanies BV garandeert dat je veilig en betrouwbaar kunt winkelen in de aangesloten webwinkels. Daarnaast vind je een groot deel van onze collectie in onze Webcompanies Store.
6. Zijn de prijzen van de artikelen inclusief BTW?
Ja, al onze prijzen zijn vermeld inclusief 21% BTW.
7. Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
Het annuleren van een reeds gedane bestelling is helaas niet mogelijk.
8. Ik wil mijn bestelling wijzigen, is dat mogelijk?
Als jouw bestelling al is verwerkt, dan is het wijzigen van een bestelling niet meer mogelijk.
Bestel je op een werkdag vóór 16:00 uur, dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden en in 98% van alle gevallen de volgende dag bij je bezorgd.
2. Wat zijn de verzendkosten?
Verzendkosten Nederland: € 2,95 (Gratis bij besteding vanaf € 25,-)
Verzendkosten België: € 5,50 (Gratis bij besteding vanaf € 39,-)
Verzendkosten Duitsland: € 5,50 (Gratis bij besteding vanaf € 39,-)
3. Ik wil mijn pakket op een ander adres laten bezorgen, is dat mogelijk?
Het is uiteraard mogelijk om jouw bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Je kunt je bestelling bijvoorbeeld op je werk laten afleveren of op het adres van iemand anders, voor wie de bestelling bestemd is.
Wil je het pakket op een ander adres laten bezorgen? Ga dan als volgt te werk:
- Vul het factuuradres in (je eigen adres).
- Vul bij afleveradres het adres in waar je het pakket wilt laten bezorgen.
4. Kan ik het pakket ook afhalen?
Ja, dit is mogelijk! Je kunt er voor kiezen om het pakket op te halen bij ons magazijn.
- je bespaart hiermee verzendkosten.
- gratis parkeren voor de deur.
- eenvoudig aan te geven tijdens het bestelproces.
Wanneer je hebt gekozen voor afhalen in de winkel ontvang je van ons een e-mail waarin staat vermeld vanaf welke dag en hoe laat je jouw bestelling op kunt komen halen. We streven er naar dat jouw bestelling binnen 1-3 werkdagen klaar ligt.
Het adres is:
Brinkhorst 5A + 5B
7207 BG Zutphen
5. Hoe weet ik zeker dat ik mijn bestelde producten ook ontvang?
Sokken-outlet.nl is een onderdeel van Webcompanies. Webcompanies BV garandeert dat je veilig en betrouwbaar kunt winkelen in de aangesloten webwinkels. Daarnaast vind je een groot deel van onze collectie in onze Webcompanies Store.
6. Zijn de prijzen van de artikelen inclusief BTW?
Ja, al onze prijzen zijn vermeld inclusief 21% BTW.
7. Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
Het annuleren van een reeds gedane bestelling is helaas niet mogelijk.
8. Ik wil mijn bestelling wijzigen, is dat mogelijk?
Als jouw bestelling al is verwerkt, dan is het wijzigen van een bestelling niet meer mogelijk.