
sokken-outlet

 


Categorieën

  • Gratis sokken*
  • Sneakersokken
  • Werksokken
  • Sportsokken
  • Wandelsokken
  • Huissokken
  • Thermo sokken
  • Heren sokken
  • Heren sportsokken
  • Heren grote maten sokken
  • Heren sneakersokken
  • Heren werksokken
  • Dames sokken
  • Glitter sokken
  • Grappige sokken
  • Antislip sokken
  • Antislip zwemsokken
  • Wollen sokken
  • Teensokken
  • Pilates sokken
  • Yoga sokken
  • Wintersokken
  • Baby sokken
  • Kinder sokken
  • Diabetes sokken
  • Grote maten sokken
  • Sokken voor ouderen
  • Sokken met vrolijke prints
  • Sokken
  • Menu

  • Sokken-outlet
  • Algemene voorwaarden
  • Contact
  • Retourneren en ruilen
  • Klantenservice
  • Over Webcompanies
  • Privacy policy
  • Contactgegevens
  • Blog
  • thumb_up Gratis sokken bij € 15,-
  • access_time Vandaag bestellen, Morgen in huis
  • euro_symbol Slechts € 4,99 verzendkosten
  • local_shipping Levering in NL en BE

Product toegevoegd aan jouw offerte. Ga naar de offerte pagina om jouw offerte aan te vragen, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.




Bezorgen en afhalen

1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
2. Welk pakketbedrijf bezorgt mijn bestelling?
3. Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?
4. Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?
5. Wat gebeurt er als mijn pakketje gedurende transport kwijt raakt of wordt beschadigd?
6. Kan ik het pakket bij Webcompanies afhalen?
7. Kan ik het pakket op een locatie bij mij in de buurt afhalen?
 

1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Vrijwel al onze producten worden vanuit voorraad geleverd. Bij producten waar een levertijd op zit, wordt dit duidelijk vermeld. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur besteld en betaald zijn worden nog dezelfde dag door ons bedrijf verzonden.

98% van deze pakketten komen ook daadwerkelijk de volgende dag aan. Dat geldt ook voor pakketten verzonden naar België en Duitsland. Heb je het pakket de volgende dag niet ontvangen? Geen paniek, dan is er mogelijk een sorteerfout gemaakt en wordt het pakket naar alle waarschijnlijkheid de volgende dag bezorgd. 

Ook heb je de mogelijkheid om zelf een bezorgdag te kiezen.

2. Welk pakketbedrijf bezorgt mijn bestelling?
Alle bestellingen worden door PostNL bezorgt.

3. Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?
Vrijwel al onze producten worden vanuit voorraad geleverd. Bij producten waar een levertijd op zit, wordt dit duidelijk vermeld. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur besteld en betaald zijn worden nog dezelfde dag door ons bedrijf verzonden.

98% van deze pakketten komen ook daadwerkelijk de volgende dag aan. Dat geldt ook voor pakketten verzonden naar België en Duitsland. Heb je het pakket de volgende dag niet ontvangen? Geen paniek, dan is er mogelijk een sorteerfout gemaakt en wordt het pakket naar alle waarschijnlijkheid de volgende dag bezorgd. 

Dit geldt niet als je zelf voor een andere bezorgdag hebt gekozen.

4. Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?
Heb je je bestelling na een aantal dagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Vermeld hierbij je naam en ordernummer zodat wij direct via een tracking systeem kunnen nagaan waar jouw pakketje zich bevind.

5. Wat gebeurt er als mijn pakketje gedurende transport kwijt raakt of wordt beschadigd?
Jouw pakket is gedurende transport door Webcompanies verzekerd. Mocht jouw pakket onverhoopt beschadigen of kwijt raken, dan zal Webcompanies jouw kosteloos het pakket opnieuw toesturen.

6. Kan ik het pakket bij Webcompanies afhalen?
Wil je je bestelling afhalen bij de afhaalbalie van Webcompanies? Dan kun je dat tijdens het bestelproces aangeven. Je bespaart hiermee verzendkosten.
Je ontvangt een e-mail zodra het pakket voor je klaar ligt. 

7. Kan ik het pakket op een locatie bij mij in de buurt afhalen?
Ja, dat is binnen Nederland mogelijk! PostNL heeft maar liefst 2000 postkantoren in Nederland! Je kunt tijdens het bestelproces aangeven dat je het pakket bij een PostNL postkantoor bij jou in de buurt wilt afhalen. Zodra de bestelling voor je klaar ligt bij het postkantoor ontvang je een sms of email. Je kunt je voorkeur voor sms of email zelf aangeven tijdens het plaatsen van je bestelling. Je hebt 7 dagen de tijd om het pakket op te halen. Als je binnen deze 7 dagen het pakket niet ophaalt dan wordt deze naar ons terug gestuurd en zijn de verzendkosten verbruikt. We kunnen het pakket opnieuw versturen tegen betaling van nieuwe verzendkosten. Als we geen reactie krijgen binnen 3 maanden dan word je bestelling vernietigd of aan een goed doel geschonken.

Let op: Neem voor het ophalen van je bestelling bij een PostNL postkantoor een geldig legitimatiebewijs mee. De naam op het legitimatiebewijs moet overeenkomen met de naam dat op het pakket staat aangegeven.

Zoek hier een PostNL postkantoor bij jou in de buurt.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Aanmelden

Contactinformatie

  • 

    info@sokken-outlet.nl

  • 

    Brinkhorst 5A

  • 7207BG Zutphen

  • 

    KvK-nummer: 55422322

Menu

  • Sokken-outlet
  • Algemene voorwaarden
  • Contact
  • Retourneren en ruilen
  • Klantenservice
  • Over Webcompanies
  • Privacy policy
  • Contactgegevens
  • Blog

Alle bedragen zijn inclusief btw

Powered by CCV Shop software webshop

We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Klik hier voor de privacy policy.